Kirjoittanut Wespa | 2 syyskuun, 2009

Henkimaailman Vlogi – Ilo, onnellisuus, nautinto, rakkaus


Jutskailua onnellisuudesta. Muistelua myös siitä millaista oli lapsena ja tietoa siitä miten nyt voi nauttia ja iloita.

Kiitos musiikista Phazonille.


Kommentit

  1. Kiitos onnellisesta videosta. Itse kävin kokemassa sen tilan, jossa itse ja kaikki ympärillä oli rakkautta. Sitten huomasin, että miksi olen ainoa aikuinen ihminen joka kokee tämän ympäristön täällä? Päätin palata takaisin oppimaan, miksi ihmiset yrittävät niin kovasti tulla hyväksytyksi, eivätkä nauti elämästä olemalla omia itseään?

    Namaste
    Chioy

  2. Turha ihmetellä jos porukka väittää että kessuista hassuinta on tultu polteltua tämän videon kuvaamisen aikaan.

  3. Jos tarkoitit Galabagos kannabista tms. niin ei pidä paikkaansa. Muutama syvä henkäys normaalia ilmaa ja rauhoittuminen on tässä käytetty tekniikka (sama jonka opetan videossakin). Mistä johtuu se, että onnellista tai paljon hymyilevää ihmistä luullaan nykyaikana kannabiksen polttelijaksi? Onko hymyileminen ja onnellinen olotila nykyaikan niin iso tabu? Lapset hyväksytään hymyilevinä, mutta jos sen tekee kaltaiseni ihminen, niin se nähdään huumeiden käyttäjänä… Onneksi kaikki eivät ajattele näin.

    Mulla nyt vaan oli niin hyvä olla. On itseasiassa nytkin. 🙂

    Kyseessä voi olla osittain alitajuinenkin päätelmä sillä musiikissa kuuluu sana ”marijuana” yhdessä kohtaa. 😀

    PS. Miksi hakea onnellisuutta tai hyvää olotilaa muilta tahoilta jos sen voi saada itse aikaan? Toki se voi olla hyväkin tapa jos sen näkee tarpeelliseksi, mutta se ei kuitenkaan vaadi mitään ulkopuolista lähdettä. 🙂

  4. Ulkoiset nautinnot ”antavat” mielihyvän tunteen välittömästi ja osaamme käyttää näitä ulkoisia apuvälineitä, meidät on siihen opetettu.

    Ulkoiset hälvenevätkin yhtä nopeaa kuin tulevatkin..
    Esimerkkinä karkkipussi tai seksi.

  5. Ulkoiset nautinnot eli keinotekoiset nautinnot, sattuipa sopivasti, kun itse olen juuri näitä asioita pohdiskellut ihan todenteolla.

    Ja yksi keinotekeinen nautinto on lähtemässä pois elämästäni ja kas kummaa, itse huomaan, että sen alla onkin paljon aidompaa nautintoa ja iloa.

    yksi savuton päivä takana ja nyt sillä mennään eteenpäin. Ja voin taata, että teen parhaani tällä polullani..Tärkeintä on kumminkin ettei se p*ska nyt ole suussani ja käryä. Näen puhtaita päiviä edessäni ja nyt tiedän mihin nyt kuljen.

    Ajatella kuinka suunnatonta iloa saan itselleni aikaiseksi, ilman tuota savuketta, se loi hetkitt… Lue lisäääisen nautinnon, mutta jo yksi savuton päivä tekee tuhat kertaa nautinnollisemmaksi ja iloisemmaksi.

    Vaikka vieroitus oireet kiusaa, niin takuulla kiusaan takaisin. Toi tupakka se kokoajan tyrkyttää itseään minulle, mutta sanon sille ettet ole tarkoitettu ihmiselle, et koskaan. Sekin on vaan tehty siksi, että sillä rahastetaan ja saadaan ihmiset koukkuun
    ja luulemaan, että siitä nauttii ja se on rauhoittaa hermoja mutta näin se ei kumminkaan ole.
    Nyt minä sanon niille jotka ovat riippuvaisia kuka mistäkin, niin ihmisellä on se voima päästä kaikesta keinotekoisesta irti kuten minä tupakasta.
    Meillä on myös suunnaton tuki niin ystävistä kuin enkeleistä.
    Tää on tärkeää kun tulee se vaikein hetki, eli heikko hetki ja se tupakka on menossa suuhun, niin muistetaan sillä hetkellä hengittää rauhallisesti ja syvään hitaasti ja rentoutua ja kysyä itseltäsi onko se nyt sen arvoista laittaa se suuhun. Tiedän, että kun on polttanut kauan, niin se lopettaminen ei ole helppoa, mutta päivä päivältä se helpottuu. Muistakaa hengittää ja rauhoittua ja nähdä edessä päin puhtaita ja tupakoimattomia päiviä ja kulkeaa
    sitä kohti..Voi olla, että joku tarvitsee apua vieroitus oireisiin, niin sekin tuki on saatavilla apteekista, itsekin sitä tarvin ja tulen tarvimaan aina välillä ja vähitellen irtaudun nicorette purkasta.
    Tosin keinoja on muitakin esim aina kun herää siirtää tupakan polttamista tunnilla ja vähentää kokoajan kunnes lopettaa..

    Minä olen mielessäni työstänyt tupakan lopettamista, ja nyt on tullut se oikea hetki.

    Ihminen kumminkin tulee viisaammaksi, mä näen ja uskon että tulee aika jolloin ei ole tupakkayhtiöitä ja piste.

    Olen puhunut…:)

  6. Voimia ja jaksamista tupakan lopettamisen kanssa! 🙂 Ollaan täällä sulle peukut pystyssä!

  7. Kiitos WM! Hyvin menee, taitaa olla jo neljännen päivän puolella ilman savua. Monet kysyy oletko tupakkalakossa ja siihen joudun sanomaan etten ole lakossa vaan olen lopettanut. Jos olisin lakossa, niin se vaan tarkoittaa sitä, että jossain vaiheessa aloitan uudelleen.

    Olen tehnyt hyviä havaintoja, eli se turha väsymys mikä minua on vaivannut on lähtenyt pois ja hajuaisti pelaa niin, että haistan sen tupakan ja kaukaa. tuoksuu muuten hyvältä varmaan näin aluksi. Ei minua ole häirinnyt kun vierelläni poltetaan, se on niiden murhe. Ei se minua houkuttele. Olen tehnyt hyvän päätöksen ja sen pidän.

  8. huh…on vaikeeta kumminki…olla pieni ja voimakas…haikean onnellinen…ja sairaan tietonen, et tää on TOTTA!!!


Jätä kommentti

Kategoriat