Kirjoittanut Wespa | 10 kesäkuun, 2010

Opas Astraaliprojektoimiseen


Mielenkiintoinen videosarja, jossa opetetaan tekniikka jolla voit astraaliprojektoida, eli irtautua ruumiistasi ja nähdä eri ulottuvuuksiin, sekä paikkoihin.

Lisätietoa astraaliprojektiosta:
http://fi.paranormaali.wikia.com/wiki/Astraaliprojektio
http://fi.paranormaali.wikia.com/wiki/OOBE-tekniikat


Kommentit

  1. juu, tämä aihe on kiinnostanut jo jonkun aikaa kun kuulin Val Valerianin puhuvan siitä ensimmäistä kertaa ”Laura Lee” radiokanavalla. Kiinnostaisi kokeilla tätä, ja tulee varmaan kokeiltuakin kunhan pääsen turhista peloistani ylitse. Onhan tämä aivan uskomaton asia. Tuskin kukaan voi enää tällaisen kokemuksen jälkeen väittää etteikö ihmisellä ole sielua. Vai väittäisikö joku että ne on ihmisen silmät jotka pomppaavat tässä ilmiössä avaruuksiin. Kuulin myös semmosen jutun että voit Astral Projection tilassa mennä mihin tahansa vain sanomalla ääneen kenen ihmisen luo haluat mennä. Kaikki selviää kunhan kokeilee, mutta en suosittele kenenkään kokeilevan tätä jos on pelkoja tähän liittyen. Ei muuta kun rauhallisin mielin kohti uusia seikkailuja.

  2. Mua on hirveesti kiinnostanu tää jo monta vuotta, mutta toisaalta mä pelkään että entä jos en enään pääse omaan kehooni takasi. Entä jos kuolen tai mua satutetaan. Mietin että vois koittaa päästä peloista irti ja kokeilla ihan rauhallisin mielin, mutta pelkoja on aika hankala saada karistettua pois.

  3. kerran vaivuin semmoseen tilaan ku oobe eli out of body experience, olin väsynyt ja makasin sängyllä mietiskellen meni suunilleen 20-30min halusin nousta keittiöön ja yhtäkkiä tunne oli ihan erilainen ei ollenkaan fyysinen ja aloin pikku hiljaa panikoida ja menin mun äidin huoneeseen kysymään missä mä oon, äiti vaa nauraa sanoo oon jossai mandariinin päällä huusin 2.3 kertaa haluun pois täältä ja sen jälkeen nousin hikisenä ja pelästyneenä varmistin pari kertaa ett olin nyt oikeesti herääny ja se oli just semmonen kokemus et huhhuh pysyy viel pääs seuraavat kymmenen vuotta en suosittele jos ennalta pelkää kokeilla voi toki mutt varovaisesti, ehk kaverin kans on hyvä….

  4. Ei sitä kannata pelätä, se on lahja.

    Jos on kerta sinne mennyt, niin täytyy sitä palata takaisinkin, (=Vuorovaikutus)

  5. Haluaisin mutta jos joku muu ehtii omaan kehooni? o:

  6. Voisitko kirjoittaa ohjeet tai tehdä suomen kielisen videon koska englannin kieleni ei ole hyvä:D? Olisi suuri apu:)


Jätä kommentti

Kategoriat