Kirjoittanut Wespa | 8 toukokuun, 2009

Henkimaailman Podcasti – Minuus


henkimaailman-podcasti-8

Podcasti #8

Tässä Henkimaailman kahdeksas virallinen Podcasti.

Paina play ja nauti.

Tässä jaksossa käsitellään seuraavia aiheita:

– Minuus
– Kuka sinä olet?
– Miksi sinä haluaisit tulla?
– Lapsuuden muistelua
– Ajattelutapaasi ja uskomuksiisi vaikuttaneita asioita

Podcastin voit ladata koneelle täältä (auttaa myös jos kuuntelu ei toimi).

Podcastiaiheita voi edelleenkin myös ehdotella kommenttien muodossa.

Kiitos Phazonille ja Nyumis:lle kauniista musiikista.

Lisää podcastejamme voit kuunnella tästä.


Kommentit

  1. Aika paljon keskityin lapsuuden muisteluun. Kannattaa toki muistella menneisyyttä lähemmältäkin ajalta. Suosittelen kuitenkin, että pohdinta kannattaa tehdä parantumisen takia ja käyttää sitä hyödyksi. Ei kannata jäädä menneeseen. 🙂

  2. Nyt minun on ihan pakko kiittää sinua tästä podcastista!: )

    Juuri tätä tarvitsinkin tällä hetkellä, nimittäin minulla on juuri ”tilanne”, että en ole sellainen mikä oikeasti haluaisin olla…
    Nyt pistit minnut ajattelemaan, että ei minulla ole mitään syytä olla sellainen, joka minä en ole.

    Kiiton!:)

  3. Minuus on hieno ja pohdituttava aihe!

  4. Tässä haluaisin kyllä kysyä tähän perään nyt heti sitä, että olen tässä henkisenheräämiseni jälkeen saanut sellaisen käsityksen, että mun täytyy tehdä tässä elämässä jtn. suurta. Jotain niin suurta että se on suurempi kuin suuri ehkä.
    Tässä olen henkioppaani ja muiden henkien kanssa jutellut asiasta ja he ovat näyttäneet vihreää valoa.
    Ja minua nyt muka suojelee tälläkin hetkellä muka suuri joukko henkiä, enkeleitä jne. Ja ne siunaavat minua ja valmistelevat tulevaan jne…

    Sekä tässä nyt tänään tavallan jo ”rikkoutui” yksi lupaus/merkki, nimittäin työpaikasta/työhaastattelusta. Jonka piti muutta elämäni täysin suoraan kohti kohtaloani ja vahvistaa uskoani jne.
    Kyseessä oli poliittinen työ, josta olisi päässyt helpolla etenemään.

    Ja nyt en tämän tapauksen jälkeen enään tiedä mihin uskoa. Olen sen verran skeptinen kumminkin, että on aina joskus vaikea ymmärtää/en haluakkaan ymmärtää asiaa todeksi.
    Vaikka minua ja mukamas läheisiä ihmisiänikin/tiettyjä ihmisiä on ”vakuutettu” tästä tulevaisuudestani…

    En ole varma, että mitä minun pitää tehdä elämässäni, mutta se on tulevaisuudessa jotakin. Jotain ihmeelistä.
    Mutta nyt on ensimmäinen ”merkki” jo menetetty, niin lähti tää juttu hyvin käyntiin kyllä.

    Eli vinkkiä tai tietoa tai edes jtn.

  5. Hienoa TK, seuraa omaa tietäsi ja kuuntele sydäntäsi. Mitä tarkoitit tuolla rikkoutumisella, sitäkö, että niin ei käynyt, kun sinulle oli luvattu? Ihmisluonteeseen kuuluu monesti kysellä tulevaa tai saada siitä tietoa. Kuitenkin tulevaisuuden tarkka ennustaminen on lähes mahdotonta. Jokainen ajatus ja valinta nimittäin muuttaa kokoajan tulevaisuuttasi. Jos olet saanut ennustuksen sen hetkisten energioiden perusteella, niin se on silloin voinut hyvinkin pitää paikaansa ns. mahdollisena tapahtumana, mutta valintoja ja reittejä on monia.

  6. Joo just sitä, että niin ei käynytkään.

    Noniin ja nyt ollaan hiukan viisaampia, kuin viimeksi.
    Eli joku hapannaamainen henkilö oli sabotoinut tunon työpaikkani, niin ettei mina valiitaisi/ei kutsuttu haastatteluun.
    Sitten merkit lupaa että tulisin saamaan sen paikan vielä tulevaisuudessa kesäksi, kun olen tässä kohta todistanut kykyni ammatillisesti tietyllä tapaa (en kerro yksityiskohtia, koska en itsekkään niistä saa selvää).

    Sitten 28.5 olisi viimeinen päivä, jolloin uskallan epäillä (silloin minut vakuutetaan täysin/lopullisesti).
    Ja tää on kyllä yhtä sekoilua, kun jaksan epäillä niin paljon, niin ovat höynäyttäneet/testanneet uskoanikin tässä parikertaa vähän kuin ”heittäneet pallon takaisin”…
    Joo jään odottamaan valaistumista tai valkotakkisia. 😀


Jätä kommentti

Kategoriat