Kirjoittanut chioy | 15 kesäkuu, 2009

Minun tietoisuuteni kasvu


Tarkoitukseni on kertoa tällä palstalla kokemuksiani meditaation, unien, manifestoinin ja intuition saralla.

Ensiksi kerron kuitenkin, miten olen siihen pisteeseen päässyt missä nykyään olen.

Ennen syntymääni isäni oli tosi kiinnostunut ufoista ja hankki kaiken materiaalin mitä aiheesta löysi. Lapsuusaikanani tunsin hieman etäisyyttä tähän maailmaan. Minua syvästi kiehtoi myrskyt ja tähtitaivas.

Peruskouluaikana olin monesti yksin haaveilemassa toisenlaisesta todellisuudesta. Olin luokkani paras matematiikassa ja opin kaiken tosi nopeasti, paitsi negatiiviset numerot, joita en voinut käsittää, koska piti olla jotain vähemmän kuin 0 eli ei mitään. Myöhemmin tuli muitakin matematiikan ”sovittuja” sääntöjä, missä en nähnyt myöskään olevan mitään järkeä.

Lukioaikanani oli normaali, opiskelin lähinnä matematiikkaa ja kemiaa. Lukiossa onneksi tutustuin filosofiaan, mikä vei minut mennessään. Vaihtoehtonani oli lähtä lukemaan filosofiaa yliopistoon, mutta koska en erityisesti tuolloin pitänyt kirjoittamisesta tai opettamisesta, en uskonot saavani filosofialla itselleni sopivaa ammattia.

Ammattikorkeassa opiskelijaelämä iski kiinni ja naiset veivät mennessään siihen malliin, että filosofista pohtimista ei tullut paljoa enää harrastettua. Opiskelijaelämän ansiosta aloin kuitenkin olla hyvä lukemaan tapahtumia etukäteen ja sain ajettua ne helposti haluamaani suuntaan. Aloin analysoimaan muita ja myös itseäni, jotta saisin aina sen mitä eniten halusin. Minä, minä, minä, egoni hallitsi, kunnes särjin yhden tytön sydämen niin pahasti etten päässyt siitä itse enää irti. Tällöin kehitin itselleni kolmannen osapuolen perspektiivin ja aloin juttelemaan itseni kanssa pääni sisällä. En halunnut enää kokea samanlaisia tunnontuskia, niinpä aina kun aloin pohtimaan päässäni jotain niin toinen minä osallistui pohtimaan ja heittämään ideoita, yleensä se heitti vain että onko tuolla nyt mitään väliä, johon aina naurahdin ja ajattelin että ei ole.

Ammattikorkeassa tutustuin myös uusiin ystäviin, joiden kanssa juteltiin kaikkea tieteestä ufoihin. Kukaan meistä ei tuolloin uskonut, että maapallolla olisi edes vierailtu. Uskoimme tieteeseen.

Ensimmäisen herätykseni koin, kun katsoin ensimmäistä kertaa WTC:n salaliittoteorian. Silloin aloin ymmärtämään, että kaikki ei olekaan ihan niin kuin olen luullut. Tästä alkoi aika jolloin tutustuin illuminatiin, vapaamuurareihin ja salaliittoteorioihin. Kahlattuani läpi kaiken videomateriaalin törmäsin niin monta kertaa ufojuttuihin, että oli pakko saada selville onko täällä maapallolla oikeasti käynyt vierailijoita.

Toisessa vaiheessa tutkin puolessa vuodessa läpi niin paljon ufomateriaalia, etten enää pystynyt pelkästään väittämään että täällä olisi vierailtu, tiesin myös että täällä on muukalaisia tälläkin hetkellä. Seuraava kysymykseni tietenkin oli, että onko täällä paljon eri muukalaisia ja ovatko ne ”hyviä” vai ”pahoja”. Sain selville jo tiettyjä muukalais ”rotuja” ja heidän historiaansa. Samalla tutustuin maapallon historiaan ennen ihmistä ja miten ihminen sai oikeasti alkunsa maapallolla. Tässä vaiheessa halusin tietää vain lisää ja lisää, koska tieto avaa aina uusia ajatusmalleja käytettäväksi. Tähän pisteeseen asti olin käsitellyt tietoja tieteelliseltä pohjalta, enkä ollut kiinnostunut henkisistä asioista.

Kolmannessa vaiheessa aloin käymään kaikkea paranormaalia materiaali läpi. Tiesinkö silloin itse miksi olin kiinnostunut niistä? En, etsin lähinnä tietoa vielä tieteelliseltä pohjalta ja kummitukset ja henget olivat lähinnä hauskoja välipaloja tutkimuksen seassa. Tänä aika törmäsin sivustoon, jossa tyttö pystyi irroittautumaan ruumiistaan ja ottamaan jonkun toisen hengen siihen ruumiiseen tekemään haastattelun. Katsoin videot läpi ja yritin epätoivoisesti löytää netistä todisteita, että kyseinen olisi humpuukkia. Näin myös löysin ja olin helpottunut.

Neljännessä vaiheessa löysin yhteyden henkisen ja fyysisten tapahtumien välille ulottuvuusrakenteen (tai tietoisuus tiheyksien) kautta. Aloin tutkimaan henkisiä asioita ja niiden yhteyksiä eri tasoihin. Tässä vaiheessa tiede ei enää ollut varteenotettava mittari tämänhetkistä maailmaa ymmärrettäessä vaan se jäi täysin uskonnon kaltaiseen asemaan, josta on vaikea päästä eroon. Tietyt kanavoidut viestit tuntuivat olevan oikeasti totta ja jotain mitä olen aikaisemmin tiennyt. Tässä vaiheessa ympärillä ei ollut enää ihmisiä, joiden kanssa näistä asioista olisi voinut puhua, joten aloin etsimään muita joiden kanssa jakaa kokemuksia ja tietoja.

Viidennessä vaiheessa otin yhteyttä Wespaan, koska halusin varoittaa häntä ja saada ymmärtäväisen juttukaverin. Kiitos hänelle sain kallisarvoisia linkkejä mm. Basharin videoihin, mitkä räjäyttivät taas ymmärrykseni yhden tason ylemmäs. Tässä vaiheessa meditointi tuntui seuraavalta askeleelta mikä täytyi ottaa. Ymmärsin, että se tyttökin, joka irroittautui ruumiistaan piti kuin pitikin paikkaansa. Ihmisten oli vaan vaikea uskoa sitä, jolloin he luovat/etsivät jotain vastakkaisia todisteita aivan kuten minä aiemmin. Ymmärrettyäni tämän halusin vaan päästä entistä pitemmälle ja löytää vastauksia aina uusiin kysymyksiini. Halusin tietää kuka minä oikein olen!

Tällä hetkellä kaikki on jo aika selvää ja olen siirtynyt oppilaan roolista opettajaksi. Olen oppinut mistä olen tänne tullut ja mikä tehtävä minulla täällä on. On uskomatonta katsoa tässä vaiheessa elämäänsä taaksepäin ja huomata, että kaikella mitä olen kokenut on ollut tarkoitus saattaa minut tähän ymmärryksen tilaan. Tietäen myös, että kaikki mitä tapahtuu on oppimistarkoituksena minulle hyväksi ja on positiivista.

Olen täällä auttamassa ja vastaamassa kaikkiin kysymyksiin, mitä ikinä onkin se kysymys, mihin eniten haluatte saada vastauksen. Jättäkää kommentteihin kysymyksiä, vastaan niihin seuraavassa osassa.

Olen täynnä rakkautta ja rakastan teitä kaikkia!

Chioy

Responses

  1. Kiitos Chioy mielenkiintoisesta artikkelista. Odottelen mielenkiinnolla myös tulevia artikkeleitasi. 🙂

  2. Henk. koht. kiinnostukseni kaikkea tätä ja paranormaalia kohtaan laskee kaikkien näiden 14.10 yms. tapahtumatta jäävien asioiden takia.

    Elämässäni on ollut ollut vain yksi ’paranormaali’ kokemus, joka oli seuraavanlainen.
    Näin n. 10 sekunnin ajan pimeässä metsässä yhtä selvästi kuin päivällä, mutta se alue oli rajattu kuin seinään. Tavallaan aivan kuin päälläni olisi ollut jättimäinen valokupoli joka liikkui minun mukana valaisten kaiken tiettyyn rajaan asti (koska kävelin samalla).
    Tälle en itse keksi mitään järkevää selitystä enkä mielelläni jaksa uskoa enää mitään. Toivoisin että keksisitte tälle jonkinlaisen selityksen.

  3. Tuli mieleen, että onko sinulla jotain hyviä kirjasuositteluja tai linkkisuositteluja jaettavaksi?

  4. Kattava esittely! 🙂

  5. mahtavaa..niin ihmeellista ja totta 😀
    lukiessani chioy viestiäsi tunnen oloni aivan ”sinuksi”..
    niin monet asiat ja mieltymykset loksahtelevat ikäänkuin paikoilleen.

    ja Wespalle sen verran, että teet erittäin arvokasta työtä. kiitos siitä ja koita jaksaa pitää sivustoja pystyssä 🙂

  6. Hyvin mielenkiintoista. Yleensä ihmiset eivät usko mitään, mikä ei ole tieteellä todistettu. Eli toisin sanoen, ihmiset eivät usko siihen mikä ei ole järkeen käyvää, tai asiaa jota emme tiedä. Mutta emmehän me tiedä kaikkea?

    Meillä, tai joilla on semmoinen käsitys että, semmoinen asia jota emme tiedä, ei ole vältämättä olemassa. Uskon että tieteenkin lakeihin saattaa tulla aukkoja kun tietoa tulee enemmän. Esim, mustaaukko rikkoo fysiikanlakeja. Mutta, mutta asiasta toiseen.

    Olen itse kiinnostunut paljon unista niinkuin vanhempanikin mielestä joillakin unilla on merkitys. Minun mielestäni tällä unella on jonkinlainen merkitys:

    Olen lontoossa, jossa vanhempani antavat minulle ehkä maailman kalleimman lahjan: rannekorun joka on punottu smaragteista, rubiineista ja muusta kalliista säälätä, maailman arvokkaimmista yksittäisistä timanteista ja se oli kaunis. Tulkitsen rannekorun olevan jokin hyvin, hyvin tärkeä asia. Hienoin lahja tai jokin sellainen. Istun ränsistyneen auton takapenkillä joka kulkee kohti meren (tai jonkin) pohjaa. Siellä on hyvin pimeää muttei enkä näe paljon mitään kuin mustaa, mutta minua pelota. Minulla on rannekoru kädessäni ja oudon näköiset ihmiset yrittävät jatkuvasti repiä korua pois. Niitä on monta ja ne ovat hyvin ahneita ja repivät rannekorua pois hyvin kiihkeästi. Yksi nappaa sen mutta saan sen melkein heti takaisin.

    Sellainen oli uneni 😀

  7. ”Esim, musta-aukko rikkoo fysiikanlakeja”
    mustasta-aukosta oli hyvin selitetty kirjassa ”suhteellisuusteoriaa runoilijoille” (Kari Enqvist)

    Unilla on se tarkoitus minkä niille antaa. On myös mielenkiintoista tietysti huomata millaisia mielipiteitä muilla on unesta, jos vaikka erilainen näkemys kuin itselläsi.
    Jos uskot sillä olevan tarkoitusta, miten olet pohtinut tarkoitusta?

  8. Tulipas tämä mieleen tätä lukiessa.
    *Älä usko kuulopuheisiin, älä usko perinteisiin vain siksi että ne ovat sukupolvia vanhat, älä usko huhuihin vain siksi että ne ovat levinneet laajalle, älä usko vanhoihin satuihin vain siksi että ne on kirjoitettu muistiin, älä usko arvauksiin, älä usko mihinkään vain siksi että se on tullut sinulle tavaksi, älä usko mitään vain siksi että opettajasi tai vanhat ihmiset sanovat niin. Hyväksy aina vasta sitten kun olet tutkinut ja esitellyt sitä, ja huomannut se olevan järkevä ja hyödyttävän kaikkia. Kun olet hyväksynyt asian, elä sen mukaisesti” – Gautama Buddha


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Kategoriat

