Kirjoittanut HM | 9 joulukuu, 2008

Entiset ja nykyiset elämäni, sekä tulevaisuus


Entiset elämäni:
Olen saanut meditaation välityksellä tietoja, sekä muistoja entisistä elämistäni. Olen entisissä elämissäni ollut mm. Gorilla, asunut Japanissa 1700-1800-luvun taitteessa, sekä ollut mm. Maya.

Mayana ollessani käytin kaikenlaisia kasveja, sieniä ym. saadakseni yhteyden henkimaailmaan ja muistan, että olin jossain vaiheessa niin vihainen jollekkin toiselle henkilölle (joka oli mahdollisesti Azteekki), että puhkoin sen silmät. Tämä silmien puhkominen on tullut osittaisena karmana tähänkin elämään, sillä kaukonäköni ei ole mikään hyvä. Olin telepatian välityksellä yhteydessä tähän asianomaiseen henkilöön, joka on tällä hetkellä (kun kirjoitin tätä viestiä) viidennessä dimensiossa ja hän oli antanut minulle sen jo anteeksi ja sovimme asian. Me molemmat olimme päättäneet syntyä kokemaan tämän tapauksen ja siksi anteeksianto oli jo tehty.

Nykyaikaan:

Mayana olon jälkeen (kun olin kuollut) jakauduin kolmeksi veljeksi, jotka syntyivät saman äidin kautta Suomeen. Yksi veljistäni (osa sieluani) kuoli nuorena, jotta me kaksi muuta voisimme kehittyä kokemalla mm. menetyksen tuskan. Tämä kuulostaa nyt itsestänikin hieman oudolta, mutta tiedän, että näin se on. Veljeni kuoltua se sieluni osa meni viidennelle tasolle ja täten se on auttanut itseänikin kehittymään kohti viidennettä tasoa. Me kaksi koemme täällä vielä ihmisenä olemisen eri asioita.

Tulevaisuuteen:
Tulevaisuudessa me kaksi vielä elossa olevaa veljeä muunnamme materiaalisen kehomme ja siirrymme kolmannen veljemme seuraan viidennelle tasolle, jossa tapahtuu osasten yhdistyminen taas yhdeksi. Tämä viidennelle tasolle siirtyminen tapahtuu joskus 2012 tienoilla maapallon muiden ihmisten kanssa. Sitten pääsen/pääsemme nauttimaan viidennestä tasosta… Yksi tulevaisuuteni etappi ihmisen näkökulmasta lineaarisella ajalla ajateltuna on myös mm. 11-tason oppaani nimeltään Trickster, mutta siitä mahdollisesti lisää toisella kertaa.

Responses

  1. Mielenkiintoista. Olisi hienoa saada tietää omista elämistä, mutta minkäs teet. :-/

  2. En tiedä, jotenki itseäni ahdisti toi ajatus tai toi kohta missä kerrot sielusi olevan jakautunut kolmeksi ja muuntuvan taas joskus yhdeksi…. How so ?

  3. Mitä tarkoittanee että siirtyy viidennelle tasolle joskus vuoden 2012 tienoilla maapallon muiden ihmisten kanssa? Jälleen yksi ”maailmanlopun” ajankohta?

  4. Viidennellä tasolla tarkoitetaan yleensä vähemmän rajoittunutta ja vähemmän fyysistä tasoa. Uskotaan, että tuolloin meistä tulee valo-olentoja…

  5. En tiedä mitä mun pitäis tehdä tai mihin mun pitäis kirjoittaa, mut tiedän, että mul on joku suuri henkinen lukko joka juontaa juurensa edellisestä elämästä. Tänään mun epäilyksen asiasta vahvisti yks selvännäkijä, jonka kanssa kävin juttelemassa.

    Se näkyy erilaisissa tilanteissa, en osaa oikein tarkkaan hahmottaa aina missä se tulee ja missä muodossa, mutta mm. siinä että mua turhauttaa hauskanpito ja turha hengaaminen ku tuntuu silt että on niin paljon asioita läpikäytävänä henkitasolla… Sitä on vaikea selittää. Tää selvännäkijä sano mulle et se lukko tulee selviimään pitkällä myöhemmin mun elämässä. On vaan ihan kipeä ahdistus noista karmoista ja tosta lukosta, jonka haluan läpikäydä mahd. pian enkä vasta kymmenien vuosien päästä vaan saada selville mistä se johtuu, että pääsisin eteenpäin.

    Regressioterapiaa oon miettiny, mut ensimmäisenä valitettavasti tulee vastaan opiskelijanbudjetti ja sit alkaa ärsyttämään nää ”henki-ihmiset” jotka ei muusta näytä välittävän ku rahasta… Ja on täällä muka auttamassa. Just joo. Miks maailmassa ei oo oikeita auttajia ?! Tai ei oo tullu mun kohdalle, paitsi tää yks selvännäkijä jol kävin..

    Olisko kellään mitään auttamisehdotusta? Oon tuskaillu asian kanssa intensiivisesti jo lähes vuoden, kun sen tajusin……. Juttu on siis se että haluisin päästä käsiksi edellisiin elämiin, mut en vaan tiedä miten. Epäusko on jo tullu ku en oo saanu mun enkeleihinkään yhteyttä eikä mitään ni en sit tiedä miten äh plääähähhä…Huoh!!!!!!

    Ahhhdistun !

  6. Jännittävää miten asiat avautuu… Itsestään. Ei tarvinnut kun odottaa, päästää irti ja huomata uudestaan asia uudessa valossa. Kunhan vaan laittoi valot päälle eikä vispannut turhaan pimeässä 😉

    Oon elänyt aristokraatti miehenä Kreikassa hyvän täyspitkän elämän ja kuolin ihan rauhassa. Italiassakin on tullut käytyä, siellä olen ollut jonkinlaisena johtajana, lempeänä miehenä. Kuolemasta en tiedä.

    Lukko tulee Ranskasta. Oon kuollut siellä jotenkin kesken kaiken, väkivaltaisesti ja nähtävästikin hirveellä tavalla ja sen elämän karmoja mulla onkin tässä selvitettävänä. Näinollen selittyi mun syvä mielenkiinto Ranskaa kohtaan ja se että kieli on ollut vaivattoman helppo oppia muihin kieliin nähden.

    Wespa rakas. Kertoisitko minkälaista meditaatiota oot tehny että oot päässyt noihin muistoihin käsiksi ?

    /Rakkautta


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Kategoriat

