Kirjoittanut HM | 21 lokakuu, 2008

Mikä on henkiopas?


Henkiopas on sama asia kuin henkilökohtainen enkeli ja näitä on jokaisella yksi tai enemmän.

Minulla on kolme henkiopasta, mutta olen tähän asti ollut yhteydessä (tietoisesti) telepaattisesti vain Trickster -nimiseen henkioppaaseeni, joka on jossain 8-9 dimension välimaastossa. Trickster on auttanut minua paljon kehittymään henkisesti ja olen saanut häneltä paljon tietoa henkimaailmasta…

Henkioppaan tehtäviin kuuluu ohjata henkilöä omalle tielleen, auttaa erinäisissä asioissa ja varoittaa vaaratilanteissa. Nämä tehtävät vaihtelevat henkioppaittain. Useasti ihminen ei kuitenkaan huomaa, että on saanut henkioppaalta ohjausta sillä yhteys on yleensä tiedostamaton. Vaaratilanteessa henkilölle saattaa tulle esim. mieleen, että ”hei olisikin kivaa tälläkertaa kiertää tuota toista reittiä” ja täten hän käveleekin eri kautta välttäen vaaran.

Kaikki henkioppaat/enkelit ovat hyväntahtoisia, sillä heidän tehtäviin kuuluu ohjata oikealle tielle. Toki jos ihmisen elämään kuuluu olla jossain vaiheessa masentunut tai loukkaantua, niin henkiopas voi ohjata tällekkin tielle, mutta näillä negatiivisillakin kokemuksilla on tarkoituksensa, joka on mm. kehittyä henkisesti.

Jos haluaa yhteyden henkioppaasiinsa, niin heitä voi pyytää tulemaan esim. uneen joka voi joskus onnistua.

Suosittelen myös katsomaan tämän artikkelin, jossa neuvotaan miten saat yhteyden omaan henkioppaaseesi. Artikkelissa on englanninkielinen video ”yhteysemeditaatiosta” ja sama meditaatio on kerrottu myös suomeksi tekstimuodossa.

Responses

  1. Itseänikin ovat henkioppaat alkaneet kiinnostamaan ja olen juuri lukemassa Ted Andrewsin ”Löydä Henkioppaasi” -kirjaa. Mutta kerro tänne toki enemmän henkioppaista jos mahdollista ! 🙂

  2. joo mäki kokeilin tota uni juttua. Ja arvaa mitä onnas:D kantsii kokeilla jos haluaa yhteyden:)

  3. Hienoa, että toimi. 🙂

    Henkioppaista en voi kauheasti henkilökohtaisesti kertoa, sillä niistä minulla ei ole paljoa yleistä tietoa. Ainoastaan omasta henkioppaastani Tricksteristä minulla on kokemksien kautta saatua tietoa.

  4. Kiitos todella paljon, kun vastasit kysymyksiini:)

  5. Sain itse yhteyden henkioppaaseeni juuri tuon”Löydä Henkioppaasi”kirjan harjoitusten avulla.Sitten lopulta.
    Se toimi niin hyvin,että sain itseasiassa KUULLA tuon henkioppaani äänen. 🙂
    Kannattaa kokeilla.

  6. Voiko Henkioppaaseensa saada yhteyden, vaikka on skeptikko eikä täysin niele ajatusta oppaiden olemassa olosta?

  7. Mahdollista se on skeptikonkin, mutta uskooko sitten saatua yhteyttä… No se jääköön kokeiltavaksi. Aika moni kuitenkin ajattelee asioista eri tavalla, uskoo eri asioihin ja reagoikin eri tavalla… Kokeilemalla selviääpi. 🙂

    PS. Henkioppaat voi nähdä myös oman alitajunnan osasena, ei tarvitse siis välttämättä uskoa ulkopuoliseen voimaan. Alitajunnassa kuitenkin piilee suuri voima omaan sisäiseen tietoon.

  8. http://koti.phnet.fi/petripaavola/enkelinilmoitus.html

    Todella jännä kertomus enkelin ilmoituksesta ja ilmestymisestä.

  9. Miten henkioppaita kutsutaan uniin? Kokeilin tuota meditaatio-äänitettä ja hyvin tuntui toimivan. Aluksi pelotti, lopuksi olo oli vähän kun olisi herännyt kuolleista 😀 Voiko ’yhteyden’ aikana myös tuntea fyysistä kosketusta? Tuntui nimittäin, että henkioppaani olisi pitänyt käsistäni kiinni… Jännä 🙂

  10. Mist ton ”yhteyden henkioppaaseen”- kirjan voi ostaa/lainata? Löytyykö ihan kirjastosta? 😀 mikä sen kirjailian nimi on yms. ?:> Haluaisin nimittäin lukea 😮 kiinnostuin :>

  11. Mitä henkioppaalta voi/saa kysyä?

  12. Ihan mitä tahansa haluat kysyä.

  13. Olen nähnyt vain kaksi henki opasta yöllä. Heräsin kylmyyteen ja katsoin sängyn viereen minun sängyn vieressä seisoi pitkä mies ja siskoni sängyn reunalla istui tyttö säikähdin mutta raohotuin vähän ajan päästä ja nukahdin uudestaan.

  14. Wau, toi toimii oikeesti O.O

  15. ”Kuinka hienosti verhoaa seitti spaiderin, käskit mua kirjoittaa, siis kirjoitampa näin.. annarmmuuuuurrr,,.dksuuu elefelefintti tunhjassssiksak moiloistaa kuu kauniisti taivallaarintantulilullalleikva jsfiiis ooostas päivänm varikaaliooooo”

    Kertoi henkioppaani sormillani…ja kiitin.. vedin syvään henkeä, puhalsin ulos ja sanoin kiitos, jonka jälkeen rauhoitin hengitykseni valvetilaan.

  16. must se oli aluks karmivaa ja sit tutustuin omaan henkioppaaseen nii mul oli ihana rakastettu tunne joka puolella

  17. Minulla oli viime yönä peräti kaksi ruumiistairtautumiskokemusta. Leijuin katon rajassa, jopa kosketin sitä. Katsoin nukkuvaa itseäni ylhäältä. Jouduin tekemään todella työtä päästäkseni takaisin kehooni. Kummankin irtautumisen jälkeen minua piti kädestä kiinni olento (eri olento kummallakin kertaa). Kysyin ensimmäisellä kertaa, kuka olet? Mutta en muista vastausta 😦 Tapauksesta jäi kuitenkin rauhallinen ja hyvä olo. Olivat varmaan henkioppaitani, sillä elän nyt hieman stressaavaa vaihetta elämässäni.

  18. ööö,Mä en pysty tota tiedostoo laataamaan.

  19. Itselläni tuntui sängyssä, kun olin menossa nukkumaan, kuin joku olisi koskettanut selkääni. Sain kuulla ystävältäni, joka tietää henkimaailman asioista, että se oli henkiopas. En tiedä, mikä minuun silloin meni, mutta aloin puhumaan hänelle. En kuullut mitään vastauksia. Sen jälkeen minulle on tullut kylmä olo,vaikkak on ollut lämmin ilma. En tiedä liittyykö se tähän kokemukseen?? Minulle tämä on ihan uusi tuntemus. Nyt on pakko tutustua lähemmin aiheeseen.

  20. Itse olen sen verran nuori, että en kunnolla tajua enkkua :D, mutta haluaisin tutustua henkioppaaseni, voiko se käydä niinkin, että ennen nukkumaanmenoa pyydän nähdä henkiolentoni ( mielessäni )? Ja voiko kokemus olla pelottava, siis aivan karmiva? Olen kovin kiinnostunut nyt näistä jutuista.

  21. Mulla on kaksi (ehkä) siis toinen on Marie jonka näin henkiopasmeditaatiossa. Ja toinen on Michael joka tulee mun uniin ja siis oikeesti nään sen, juttelen sille ja tälleen. Se puhuu englantia mut ymmärrän sitä hyvin. Juttelen tosiaan sille ja saatan halata sitä, se nukkuu mun vieressä tai tossa lattialla, mut kukaan muu ei nää sitä tai kuule sitä. Mun kaveri sano joskus et kun se katto ikkunaan ikkunan heijastuksesta näky pitkä, mustahiuksinen, pitkä hiuksinen miekkonen jolla oli tämmönen ”huppari” tää lainas silloin mun hupparia. Yleensä sillä on tommonen musta takki ja mustat housut.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Kategoriat

