Kirjoittanut HM | 4 lokakuu, 2008

Valo-olennot ovat jo täällä


”Oletko jo tehnyt päätöksen?” kysyy Paranormaali Blogi.

Valo-alus on jo havaittu mm. maasta käsin ja jopa Google Earthilla.

Maasta käsin:

Google Earthissa:

Hienoa, mahtavaa. Minä olen jo tehnyt päätöksen. Olen valmis ja toivotan valo-olennot tervetulleiksi maailmanlaajuisesti. Olen nähnyt valon, olen nähnyt sen jota jotkut kutsuvat Jeesukseksi (niin myös itse), olen ystävystynyt Trickstetin kanssa joka varmistui omaksi henkioppaakseni (en pelkää sitä enää vaan toivotan sen tervetulleeksi). Kiitos kaikille minua auttaneille olennoille, hengille, Jumalille ja ihmisille. Haluan myös kiittää sitä joka joskus olin hyvin hyvin kauan sitten. KIITOS. 🙂

Tekstejä, jotka kirjoitin suurinpiirtein näin englanniksi (sisältää korjauksia, mutta voi sisältää myös kirjoitusvirheitä):

I have seen Jeesus.
I have been helped by the 9.
I have been teached by the Trickster.

I am vice eagle.

I need to face my fears and forgive + thanks more (often)”

I have also been helped by the Plejadians, Arcturians, those that I think as Lion People and Federation of Light WICH IS REAL AND WICH IS HERE. I have seen their LIGHTSHIP. :)”

Nämä kirjoitin siis uusimman henkilökohtaisen kokemukseni pohjalta. 🙂

Responses

  1. Eipä näkynyt. Ehkä kosminen navigaattori ohjasi Maan ohi?


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Kategoriat

